Tuesday, August 23, 2011

Iftor Bersama2 Rakan Sebelum Berlabuhnya Tirai Ramadhan dan Cuti Mid Term



Harini Putri diajak oleh kengkawan untuk Iftor bersama diluar..sebelum kawan2 yang dari pantai timur pulang berhari raya (tiket tinggai hok tu jerkk) huhu..terpaksa la diorang memonteng akan kelas..hehe..alhamdulillah..dapat iftor bersama rakan2 (ainun,k.cik,sarah,jihah,kak hea,kak nung,kak ida)...makan sikit pun kenyang banyak (cewahhh betul ke sikit..??hehe)...terasa ukhwah itu terlalu manis..bergurau senda..bak kata enun..berkuk-kik..jgn marah nun.. :D sarah pulak bawak bihun goreng..nak makan ABC..dapat makan ABC sebelum balik..sampai bawak balik ha..(n_n) enun plak..dok nak makan,nak makan...dapat gak yer makan??kat situ...kak kembar plak..jgn nakal2 yer...hihi...syioq usik diorang..merah padam muka..! terasa dewasa bila berbicara tentang ******..kan3 (style ust. fauzi tny..hehe) kak.cik pun dah nak gi beli yang warna kelabu tu...apa yerkk hehe..pastu jalan2 jap kat shopping complex tu..sebelum terlupa..terimakasih byk2 buat jihah..sebab sudi bawa putri membonceng motorsikal..hehe tinkiu2..sem depan kita jalan2 lagi yer kawan2...semoga byk kenangan tercipta antara kita..maklumla..putri dah nak kena tinggal..huhu..sedih2..jgn lupa jenguk2 putri yerr...!!...ok lah..sebelum mengakhiri bicara..ada serangkap ayat yg dinukil oleh kak cik (kak kecik kami hehe)



     
"nik'matnya 
fiLLah bukan nilaian pd tinggal sebumbung,
makan bersama,dan tidur sebilik, 
dekat pd zahirnya, namun hakikatnya jauh terpisah hati2 mereka..
tapi pada hati yg ikhlas menerima,memberi,dan berkongsi."







Putri




Sarah







najihah



najihah, kak raihan, kak ida, kak raihanun






putri, kak cik, ainun & sarah














Ainun & Kak Cik








video



No comments:

Post a Comment